الأربعاء، 11 مايو 2011

تأجييييييييل مجله سوسو ستاردول

بصو بنات
انا زعلانه منكم اوى
و انا اجلت المجله
لان المدونه بتحتاج الى كاتبات ارجو التفاعل ولو اى حد
عايز يبقى كاتب يكتب فى التعليقات
بليييييييز بنات اتفاعلو علشان اعمل المجله
انا حسيت انى بعمل المجله لنفسى لان مافيش اى تفاعل
ومعندناش غير 13 عضو ومعظمهم ما بيدخلوش ما ينفعش كدا ابد
احنا عايزن تفاعل
علشان احس انى بعمل المجله للناس علشان يتفرجو عليها
مش احس انى عاملها لنفسى ومافيش ولا مخلوق بيتفرج عليها لا لما عدد الاعضاء يزيد هبقى اعمل المجله علشان احس ان مجهودى ومجهود الكاتبات ماراحش على الفاضى
يعنى احانا نتعب نفسنا وبعد التعب داه كلو مافيش حد يشوف المجله داه الى انا بفكر فيه
لما عدد الاعضاء يكبر هنعمل المجله وكمان علشان استقاله الكاتبه الاولى فداه عمل لغبطه فى الشغل
لازم اشوف تعليقاتكم وانكم هتنتظرو المجله علشان احطها


الى اللقاء

هناك تعليق واحد:

  1. اوك اعملى المجله ولا تخافى انا راح اجيب اعضاء

    ردحذف

يلا عايزه اشوف تعليقاتك الحلوه
يا قمورات