الأربعاء، 18 مايو 2011

راتب للكاتبات !!!!!!!

هاى يا بنات انا قررت اعمل راتب للكاتبات
بس لو اشتغلو حلو لان انا شايفه لحد دلوقتى مش متفاعلين
الراتب هيبقى كل شهر او اسبوعين على حسب تفاعلهم
انا فكرت وخلت الكاتبه السوبر بديها 200 ستاركوينز فى الشهر لانى مش سوبر لكن هقدر
اشترى من بازرها يعنى اخر الشهر تحطلى حاجه
ب200 ستاركوينز فى البازار وانا هشتريها
اوك بس الى مش سوبر مش عارفه هخلى راتبهم ايه والله فكرت اديهم هدايا
او مثلا االاقى حاجه فى بازرات الناس رخيصه وحلوه اقولهم عليها
والله مانا عارفه اعمل ايه
فيارت هما يحددو بس يعنى تكون حاجه اقدر عليها مثلا
وتكون بسعر كويس انا مش هظلمهم يختارو حاجه حلوه واقدر عليها
وتكون فى حدود ال100 ستاركوينز
اوك ففكرو معايا كدا
عايزه اشوف تعليقاتكم
والراتب هيبتدى فى اول شهر 6 تكونو بقى خلصتو امتحانات وفضاين
وكمان متفاعلين
والى مش هتبقى متفالعه مش هديها راتب لان انا بكافأكو براتب داه على تفاعلكو فى المدونه
باى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يلا عايزه اشوف تعليقاتك الحلوه
يا قمورات