الأربعاء، 25 مايو 2011

المرشحات فى مسابقه اجمل بنت كوووول

هاااااااى يا قمورات عاملين ايه يارب تكونو بخييييير وصحه دايما
اانا دلوقتى هعلن اسماء المتسابقات فى مسابقه
اجمل بنت كوووووول
وهما
5
انا اخترتهم اوك
لو واحده انا مخترتهاش فى المرشحات متزعلش منى

اول واحده
1-jasmine--bieber
لو عايزه تشوفى صورتها من هنا
2-bijoumimi
لو عايزه تشوفى صورتها من هنا

3-aya0
لو عايزه تشوفى صورتها من هنا

4-miss.ReeMa.555
لو عايزه تشوفى صورتها من هنا

5-raniaworld
لو عايزه تشوفى صورتها من هنا

لو حد مخترتهوش ميزعلش اانا اخترت من الاسماء كدا
حتى مشوفتش الصور
المهم
هنزل التصوويت بكره
اوك وهيستمر لمده 3 ايام والى هتجيب عدد اكبر من الناس يصوتلها
دى هتكون الفائزه ماششى ماينفعش اى حد يصوت انهارده خالص
والتصويت مش عن طريق التعلييقات
التصوييت
هيبقى عن طريق جدول انا هنزله فيه اسماء المتسابقات الخمسه وصورهم وانتى تختارى منهم الى تعجبك
وتصوتليها
عن طريق كبس زر vote
بليز صوتو للحسن والافضل
واتفاعلو بلييز
وزى ما قولت الجائزه للى مش سوبر هديه قيمه غير الكعكه+ صورتها ورابط جناحها فى المدونه
لمده اسبوع
واذا انشاء الله العدد فى المدونه كتر ليها حمله فتاه غلاف وطنيه بس لما عدد المدونه يكبر

وكمان الى سوبر هديتهم عباره عن 60 ستاركوينز+ صورتها ورابط جناحها فى المدونه
لمده اسبوع
واذا انشاء الله العدد فى المدونه كتر ليها حمله فتاه غلاف وطنيه بس لما عدد المدونه يكبر

وواحده بس هى الى هتفوز

لو فيه تعادل فى التصوييييت الاتنين هيفوزو بس بجوائز اقل من الى انا قلتها

لو كان فيه تعادل بااااااااااااى
اتفاعلو مستنيه تعليقاتكم الحلوه
يلا
فرحونى
واستنو لما التصويت ينزل بكره استعدو
وانا هبعت رساله للى انا اخترتهم يكون هما المرشحات انهم يجيبو بنات يصوتلهم
باااااااااااى





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يلا عايزه اشوف تعليقاتك الحلوه
يا قمورات