الأحد، 22 مايو 2011

مبرووووووك اكتمال المدونه 20 متابع

هاى انا فرحانه اوى
اوى يا بنات
اسألونى ليه
هقولكم لان المدونه اكتملت 20 متابع الف مبروك يمكن هو عدد
صغيور بس دى حاجه كبيرره بنسبالى اوى يا بنات حلمى ان المدونه دى تبقى مشهوره
وانتو بأيدكو تحققو حلمى
وانشاء الله نعدى ال200 ال2000 وال2000000000
يلا يا بنات افرحو معاياا

celebratetepuktangan

لو سمحتو عايزه تفاعل بليييييييييز
بليز علقو على الموضوع ولو بكلمه واحده
الى تعلق بكلمه واحده هتبقى بنسبالى حاجه كبيره اوى
اتمنى تعلقو على الموضوع وتتفاعلو ارجوكم وانا بشكر كل واحده جبت عضو للمددونه دى
اوتابعتها او كتبت تعليق واحد فيها
او اشتركت فى مسابقه او قالت اقتراح او عملت اى حاجه فيها او زارت المدونه ولو لمره اوحده
او كتبت موضوع فيها
انا بشكركو كلكو يارب تنجح المدونه وتبقى مشهوره وانتو بأيدكو تخلوها مشهوره يلا نفرح ونبارك للبعضنا
مبروووووووك لكاتبات ومبرررررررووووك لاعضاء المدونه اتمنى تتفاعلو
بليييييييييز
ملحوظه : لو اكتملت المدونه 40 او 50 متابع هبتدى اعمل مسابقات والجائزه هتبقى قيمه وهتبقى ستاركوينز وستاردولز وكدا
وهدايا وغيره وممكن انا بقول ممكن نحط مسابقات جوايزها سوبر ستار بس لما تكمل المدونه 50 متابع يلا اتفعلو يلا بلييز حاولو تجيبو اعضاء لو كل واحده جبت واحده غيرها هتكمل المدونه ال50 متابع يلا يا بنات انا بعمل مجهود كبير جدا جدا علشان المدونه دى حسسونى ان مجهودى مرحش على الفاضى

هناك 3 تعليقات:

  1. ألف مبروك حبيبتي إن شاء الله نفرح فيكي أكثر

    ردحذف
  2. شكرا يا قمر والله فرحت لما لا قت تعليقاك يلا انتو كمان فرحونى بتعليقاتكم الحوه

    ردحذف
  3. الف مبروككككككك يا قمرررر وبليزززز انضمي لنادي تاعي momolove

    ردحذف

يلا عايزه اشوف تعليقاتك الحلوه
يا قمورات