الثلاثاء، 17 مايو 2011

مهم للكاتبات يجب عليهم قرأه الموضوع

هاى كيفكم معلش مانزلت
فتاه غلاف مصر اليوم
لان انا كنت مشغوله شويه وبعدان انا فكرت انى احط فتاه غلاف السعوديه
ممكن تسألو ليه لانى عايشه فى السعوديه بس اصلى مصريه
وبعدان قلت اخد رأى الكاتبات اوك
وقلت اتنين منهم من السعوديه واتنين من مصر اززاى هيتفقو
ففقرت انى احط فتاه غلاف السعوديه ومصر
ووممكن تحطوهم الاتنين فى موضوع او كل واحده فى موضوع والى تحط فتاه غلاف السعوديه تحط فتاه غلاف مصر مش عايزه واحده تقولى اصلى من السعوديه لا حطى الانتين والى من مصر تعمل نفس الشئ
واه انا شايفه ان الكاتبات مش متفاعلين خالص ولا بيحطو الحاجات المجانيه ولا ايه حاجهخالص لا داه ماينفعش ابدا انا بقالى اربع ايام انا الى بحط الحاجات المجانيه لوحدى
وهما واحد تجبلى كليب واحده تجبلى اغنيه والتانيه تلبسلى دميه اه انا صحيح فتاحه المجالات انكم تحطو كل شئ لكن مش تحطو الحاجت التنيه وتنسو المهم
بدل ما واحده تحملى فيديو كليب تجيب حاجه مجانيه تعمل مسابقه
تعمل اى حاجه لان الحمل تقيل عليه انا مش اعين 3 كاتبات ويقعدو مايعملوش حاجه
بليييز اتفاعلو

اشوفكم على خيره الله
الى اللقاء

هناك تعليق واحد:

  1. طيب انا مستعدة احطلك كل يوم فتاة غلاف مصر او السعودية بس مش عارفة عشان انا مش كاتبة :( :(

    ردحذف

يلا عايزه اشوف تعليقاتك الحلوه
يا قمورات