الأربعاء، 1 يونيو 2011

اكتمال المدونه 30 متابع

هاى انا فرحانه لان انهارده اكتملت المدونه 30 متابع
عقبال ال300 وال300000
ودى صوره من تصميمى







ايه رأيكم نخلى الفرحه اتنين
وعلشان كمااااااان المدونه بقى يجلها زياااااارات كتير وكمان مستنيه التعلياقت بتاعتكم

وايه رايكم نخليها تلاته
وانا انهارده اتعلمت ازاى ادمج صورتين فى فوتشوب غريب جدا
بالصدفه
ههههههههههه
وانا بشكر شوشو لانها كانت هتعلمنى ازاى ادمج صورتين لكن
خلاص انا عرفتت
والصدفه ا نها كانت هتنزل املوضوع انهارده فى منتدى علشان اشوفه
لكن بقولها شكر يا قمر خلاص انا عرفت


مبروووك ليه وليكو

والفرحه الرابعه جايه قريب يمكن تظهر انهارده
او بكرا وانا خايقه منها موووووووووت
خايفه يغمى عليا وانا بسمعها مش من كتر حلواتها لا
حاجه تانيه خالص
خايفه انها تكوون وحشه ادعولى ان الى فى بالى يتحقق
يارب اميين
وهتعرفوه فى وقته سلام
يلا نفرح
باى
عايزه اشوف تعليقات

هناك تعليق واحد:

  1. مبروووووووووووووووك يا قمر انا عارفه ايه الرابعه بس متخافيش انشاء الله جميله زيك

    ردحذف

يلا عايزه اشوف تعليقاتك الحلوه
يا قمورات