الأحد، 12 يونيو 2011

اعتذار وانذار

معلش يا بنات لانى ماكنتش بحط الحاجات املجانيه لكن انا كنت بايته عند عمتى
يوم الخميس والجمعه
جيت يوم السبت لاقت النسخه وقعت وادى بابا صالحها اول ما عرفت دخلت علطول
وانا بجد زعلانه منكم اوى اوى لان كدا بزمتكو مافيش كاتبه
وواحده تكتب بدالى االحاجات المجانيه والله انتو اندال وانا زعلانه منكم اوى اوى
بس انا مش هحط الحاجات الى فاتت اوك
انتوو جبوها من اى مدونه تانيه واى حاجه مجانيه نزلت دلوقتى هجبهلكم
وسورى علشان المجله لاكن انا كنت محضارها بس حصل ظروف هنزلها يوم الخميس الجاى انشاء
الله
وفى قووانين
جديده
الكاتبه اىل ش هتحط رابط المدونه او اسم المدونه على الصوره هتتشال

معلش لكن فى مدونات بتسرق مننا
بس لازم اسم المدونه لو حطتت اسمها واسم المدونه ماشى لكن اسمها بس لا

وكمان للازم الكاتبه الى تغيب التانيه تحط الحاجات مكانها ومش هقول تانى لانى بجد زعلت لانكم
ماحطتتوش بدالى

يلا سلام باى
اشوفكم بعدين واه مطلوب كاتبات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يلا عايزه اشوف تعليقاتك الحلوه
يا قمورات